Dienstag, 9. März 2010

Will you marry me?

Ostres només han passat dos dies i ja torno a ser aquí!!

Gràcies @Anna pels ànims de seguir amb el meu blog!!!

Fa uns dies van venir unes dones a la botiga i em van demanar si els hi podria preparar un curs on hi entressis moltes tècniques, on poguéssin aprendre alguna cosa. I em va sortir això:


Vaig agafar un marc de tela, i vaig arrencar la tela amb compte (va grapada a darrere), el marc el vaig pintar primer amb Gesso i després vaig posar-hi tocs de pintura marrona barrejada amb aigua perquè semblés més vell.
Després vaig agafar el cardstock i li vaig començar a tirar Glimmer Mist, i també una mica de Color Wash, és una passada com una senzilla fulla de paper es transforma en una obra d'art ;-), al paper també li vaig fer embossing en un cantó en negre i en l'atre transparent.


Amb una fulla de Gloss Paper vaig fer un marmoritzat (amb 3 colors diferents d'Alcohol Ink i Blending Solution), també vaig fer servir un color d'alcohol ink per pintar les perles ja que no volia que brilléssin tant.


Amb perfect pearls vaig pintar el tros autoadhesiu del feltre (però vaig fer servir un color que no em va acabar de convèncer i per això vaig enganxar-lo pel cantó negre).
I finalment vaig fer servir la tècnica del multimedium de transportar fotos o text (imprimit al revés). El text i les fotos petites estan transportats sobre la mateixa tela que tenia el marc al començament (el medium es tracta d'imprimir a la teva impresora normal una foto o text i sucar-hi el gel medium, després s'ha de posar la foto al lloc on ho vols transportar, un cop sec amb els dits molls d'aigua tota l'estona es va rascant el paper on hi havia la foto imprimida i aquesta queda gravada al lloc on l'has transportat... espero que em faci entendre...)


El curset va ser un èxit!! Ens vam embrutar d'allò més però tothom va disfrutar (que de fet aquest és el meu objectiu!)

Els que sàpiguen anglès suposo que s'han adonat que will you marry me és amb a i no amb e com ho tinc escrit, però vaig voler jugar amb les paraules i com que hi havia aquella foto meva que se'm veu molt feliç vaig decidir que es diria en comptes de marry de casar merry de felicitar!! Com volguent dir: em faràs feliç?
Què m'enrollo tant!! És una falta que vaig veure quan ja ho tenia fet però la idea del merry no està malament, no? encara que això en anglès no existeixi ;-) jo no ho corregiré pas!!

Quin rotllo que porto avui!!
Fins a la pròxima!
Moltes abraçades,
Mireia

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen