Mittwoch, 5. Mai 2010

Estic viva!!

Avui els meus pares s'han queixat que no actualitzo mai el Blog, però és que no tinc temps!! De fet el meu Blog és el meine-scrapbook-werkstatt.blogspot.com però es queixen que allà està tot en alemany i que no entenen res :((
Per això avui faig aquest Post curtet...

Fa molts dies vaig tornar a tenir un curset de principiants i els hi vaig fer fer un Layout de la sèris de Basic Grey - Green at heart. Amb el material que ens va sobrar vam fer un mini mini (no he tingut temps ni de posar-hi fotos), la tècnica del mini és molt interessant, és fet d'un sol paper tallat i doblat. Si algun dia tinc més temps us hi poso les instruccions de com fer-ho...



La foto és de poc abans de Nadal, el Jens va decidir que es volia estalviar la perruqueria de les nenes i per això va agafar les tisores i els hi va tallar ell els cabells. Què us he de dir... ser perruquer no és el seu fort. Quan vaig tornar a casa i vaig veure les nenes em va agafar un atac, i ell m'ho explicava tot orgullós ;-)
Per sort els cabells tornen a crèixer i aquí no ha passat res!



Avui hem tingut un curset de nens (de fet eren només nenes), aquest diumenge és el dia de la mare i vaig decidir que seria molt maco que els nens tinguéssin alguna cosa per regalar a les mares. Ha sigut tot un èxit (al final he hagut de partir-ho en dos dies per totes les nenes que se'm van apuntar! - el dissabte fem la segona part) però estic morta!! 10 nenes de 6-8 anys no deixen indiferent! Dissabte les meves també faran el curset (avui no hi han pogut ser perquè van a natació) i quan tingui el resultat ja us l'ensenyaré!

Molts records,
Mireia

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen