Dienstag, 10. Februar 2009

KASIA mini album

La meva amiga Kasia està passant per un moment molt delicat a la seva vida. Per això vaig pensar què podia fer per ella. Després de donar-hi voltes vaig pensar que el millor que li podia regalar era un minialbum on li expreso que seré aquí per ella sempre que ho necessiti.
Quan finalment el vaig tenir acabat i li vaig portar a casa, vam plorar totes dues una bona estona. Què hi ha més bonic que una bona amistat? Encara que no ens veiguem tan sovint com voldríem....
Es tracta de tres pàgines una d'elles té com una butxaqueta i l'altra s'obre i es fa doble. A part hi ha una postal de tres dimensions incluida.











1 Kommentar:

  1. Ein wunderschönes Minialbum :-) die Details sind wirklich klasse!!!!

    Liebe Grüße
    Sandra

    AntwortenLöschen